e-Learning Goed in Gesprek

Goede gesprekken zijn belangrijk in de zorg. Met cliënten, collega’s, mantelzorgers of familie en vrienden van cliënten. Door goede gesprekken wordt werk leuker en de zorg beter. Sommige gesprekken lopen lastig. Waarom is dat en hoe kan het beter? Dat leer je met de e-Learning modules Goed in Gesprek.

Doe de e-Learning Goed in Gesprek

Als je 80% van de toetsvragen goed hebt, krijg je een certificaat. Je kunt de e-Learning altijd opnieuw doen.
Doe de e-Learning

Accreditatie Goed in Gesprek

Voor elke module kun je 1 accreditatiepunt halen voor het Kwaliteitsregister Verpleegkundigen en Verzorgenden van V&VN (4 euro administratiekosten). Deel 1 gaat over het voeren van een goed gesprek. Hoe goed luister je of vul je gemakkelijk in voor een ander? Stel je veel open of juist gesloten of suggestieve vragen? In deel 2 leer je over gesprekken met een specifiek doel, bijvoorbeeld feedback geven en krijgen en wat hier het juiste moment voor is.


Voor wie: Eerstelijns zorgverleners
Aantal pagina’s / duur: Onbekend
Ontwikkeld door: Vilans
Kosten: Gratis

kennispleinchronischezorg.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. melding sluiten